Ai missäkö Paimen? Älä siitä huoli, mennään vaan entisten pyhien askelissa!

sunnuntai 6. helmikuuta 2011

Siiri-sisaren puheenvuoro Spiritometrin koulutus-illassa

"Kristillisyydessä olemme monesti joutuneet kohtamaan paljon murhetta tekniikan kehittymisen vuoksi. On ollut televisiota, videota, piirtoheittimiä, tutkanpaljastimia, hiusten kähertäjiä, ripsenvääntimiä, ja kyllä se tämä tietokonekin en enempi kääntynyt turmelukseksi. Netit ja kaikki. 
 
Mutta nyt on tekniikka oikiassa palveluksessa! Tästä kapineesta me saamme Jumalan lapset rakkaat, vappaasti iloita ja kiitollisuudella tätä pientä kojetta tervehtää.
 
Jos minä ihan rehellinen olen, niin minä olen tätä pitkään rukkoillut! Niin epäselväksi on tämä maalima käynyt ja sitä myötä oma olo usein kiusatuksi ja vaivatuksi! Oma ilomaljani ihan yli läikähti kun tämän Spiritometrin käyttötilanteita ajattelin. Miten mukavaa on sitä erilaisissa kohtaamistilanteissa hyödyntää!
 
Turhat murehtimiset ja väärät valvomiset ovat kerralla poispyyhkäistyjä. Minullakin joskus sattuu  sukulaisten tappaamisissa etten aina tiedä, voiko jotakin nuorta tai aikuistakkaan jumalanterveellä tervehtiää, kun se ulkomuotuokin saattaa olla niin ouvon näkönen, mutta tästä löytyy nyt apu!
 
Eikö puhallus ja heti tiijät!
 
Mukavaa sekin, että niitä saa nyt niin monesta paikkaa ostaa. Srk:lta tuppaavat aina loppumaan, mutta myyjäisistä voi sitä ostaa ja kuulinpa että olivat ottaneet R-kioskillekin niitä, ja tuonne vr:lle lipunmyyntiin. Pojan poika oli omansa ostanut ABC:lta Hirvaskankaalta. Se on nuorellekin seurusteluhommissa tärkiä tietää, että onko toinen oikein uskomassa. Hyvä, että maaliman ihmsietkin osaavat arvostaa ja laittavat tarjolle.
 
Aamulla aina testaan iteltäni kun olen hampaat suuhuni saanut, että näkyykö oikia kuva. Hyvä se on ihtiäkin sillä lailla valvoa.
 
Ei mulla muuta."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Näin saamme jäädä yhdessä tälläkin hetkellä uskomaan kommentoijista hyvää.